FAQ + Contact

Dit kan door middel van het contactformulier onderaan deze pagina of via:

info@bellezaofficial.nl

27 Old Gloucester Street, WC1N 3AX London

+316 16818704

We zijn 7 dagen per week bereikbaar en reageren binnen 24 uur.

Op deze pagina https://www.bellezaofficial.nl/apps/trackingmore kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

  • Klarna
  • Ideal
  • Bancontact
  • PayPal
  • Creditcard

Momenteel heeft Belleza verschillende opslagplaatsen verspreid over heel de wereld. Omdat we vanuit onze buitenlandse opslagplaatsen, zal de levertijd iets langer zijn.

De verwerkingstijd is 1 werkdag en de levertijd bedraagt gemiddeld 7-14 dagen voor Nederland en België. 

Je kunt kiezen uit 2 opties:

Gratis Verzending:

Je kunt je zending niet volgen en je hebt geen Track en Trace.

Verzekerde levering met Track en Trace:

Deze verzendmethode kost €1,00 en zorgt ervoor dat je je bestelling kunt volgen.

Dit kan achteraf niet meer aangepast worden.

Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling direct naar een afhaalpunt te laten sturen. 

Als dit niet van te voren wordt vermeld aan de afhaal locatie bestaat de kans dat zij jouw pakket weigeren en zal jouw pakket retour afzender worden gestuurd. Het is daarom alleen mogelijk om jouw huisadres op te geven tijdens het plaatsen van de bestelling. 

Ben je onverhoopt niet thuis? Geen probleem. De bezorger zal het pakket bij de buren of op een afhaalpunt bezorgen en laat jou dit altijd weten door middel van een briefje.

Je bestelling wordt met DHL, PostNL of UPS bezorgd.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. 

Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: https://www.bellezaofficial.nl/apps/trackingmore

Heb je na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Je kunt je factuur opvragen bij onze klantenservice.

Wij bieden een retourtermijn aan van 14 dagen. Ben je niet tevreden dan kun je altijd retourneren binnen 14 dagen.

Neem contact op met onze klantenservice om jouw product te retourneren.

Dit is altijd binnen 14 dagen. Meestal ontvang je het binnen 24uur nadat wij het hebben ontvangen.

✔️ Gratis Verzending in Nederland & België

✔️ Gratis achteraf betalen met Klarna

✔️ 100% gegarandeerde levering, 14 dagen retourneren

✔️ 7 dagen per week bereikbaar

Tijdens het afrekenen kun je gebruik maken van jouw cadeaukaart. Selecteer de gewenste optie tijdens de betaling en vul de gevraagde gegevens in.

Het is niet verplicht om het gehele saldo in één keer te spenderen. Je kunt er ook voor kiezen om een deel uit te geven en de rest te bewaren op de kaart voor een volgende keer.

Om een B2B bestelling aan te vragen kun je een e-mail sturen naar info@bellezaofficial.nl. De afdeling B2B zal dan binnen 1-2 werkdagen reageren op je aanvraag. Het is bij ons pas een B2B aanvraag wanneer de bestellingwaarde boven 500 euro ligt.